maandag 12 september 2016

Over mij


Sinds 2006 ben ik bezig met keramiek. Om mijn blik te verruimen heb ik vele cursussen gevolgd in Nederland en Frankrijk. Voor die tijd heb ik lang gezocht naar een goede invulling van mijn drang naar expressie.

Ik had behoefte om iets te creëren met mijn handen.
Toen ik met klei in aanraking kwam was dit het voor mij, hier had ik al zo lang naar gezocht en werd gegrepen door de diversiteit van het werken met klei. Het was iets tastbaars.
Ik ben mij gaan toeleggen op het handvormen, daar ik meer van mijn ideeën in kwijt kan. Hier kan ik mijn gevoel in leggen.
Graag werk ik met verschillende kleisoorten daar dit elke keer weer een nieuwe uitdaging met zich meebrengt.

De inspiratie van mijn werk haal ik uit mijn directe omgeving door observatie.

Mocht je meer willen zien bezoek dan mijn site of kom langs. Iedere donderdag- en vrijdagochtend geef ik 'Open Atelier' om deelnemers de gelegenheid te bieden te werken aan hun eigen werkstukken. Het samen kunst creëren en de onderlinge feedback ervaren versterkt de creativiteit en motivatie. Belangstellenden kunnen hiervoor contact met mij opnemen via mijn mail g.olsen@hetnet.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten